مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:152021-12-29سياسي

بررسی معضلات رود دره فرحزاد در قرارگاه اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی، شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، - نشست قرارگاه اجتماعی رفع معضلات رود دره فرحزاد با حضور شهرداران مناطق2 و 5، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر و نمایندگان ستاد فرمان امام (ره)، سازمان بهزیستی، سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و.

برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی، شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه رفع معضلات رود دره فرحزاد از جمله مباحث مورد توجه مدیریت شهری است، گفت: رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت های ارزشمند شهری است که به لحاظ رها شدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است و برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت های مدیریت شهری است.

وی افزود: با توجه به مصوبات قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، رفع معضلات همراه با اصلاح کالبدی فضا در دستور کار قراردارد که این مساله نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهاد های دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی است.

شهردار منطقه 2 با اشاره به مشارکت در بحث جمع آوری پلاک قرمز ها گفت: امید می رود با همکاری پلیس و مراجع قضایی بتوانیم پلاک های شناسایی شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی معضلات رود دره فرحزاد در قرارگاه اجتماعی

بررسی معضلات رود دره فرحزاد در قرارگاه اجتماعی