مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:552021-12-29سياسي

اعلام زمان ثبت نام ناشران برای نمایشگاه مجازی کتاب تهران


علی رمضانی با اشاره به این که «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: ثبت ‎نام ناشران داخلی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یازدهم دی ماه آغاز می شود و تا شانزدهم دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

- علی رمضانی با اشاره به این که دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: ثبت ‎نام ناشران داخلی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یازدهم دی ماه آغاز می شود و تا شانزدهم دی ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در خصوص ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: ناشران داخلی متقاضی حضور در این نمایشگاه می توانند از تاریخ یازدهم دی ماه 1400 با مراجعه به سایت ketab.

ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت ‏نام اقدام کنند.

او همچنین درباره پست کتاب و عضویت ناشران در این سامانه اظهار کرد: عضویت ناشران داخلی در سامانه پست کتاب به منظور بهره مندی از تخفیف های پست کتاب، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام ناشران برای نمایشگاه مجازی کتاب تهران

اعلام زمان ثبت نام ناشران برای نمایشگاه مجازی کتاب تهران