مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:002021-12-29سياسي

بررسی وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی «وردیج» با حضور دانیالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهمینه دانیالی به همین منظور، - بررسی وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج با حضور دانیالی به دنبال درخواست پیامکی رییس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی وردیج از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکلات این تعاونی، حجت الله عبدالملکی، به مشاور خود در امور تعاون، دستور داد موضوع با قید فوریت بررسی و پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهمینه دانیالی به همین منظور، عازم روستای وردیج شد و در نشستی با حضور مدیرعامل، اعضای هییت مدیره، اعضای شورای اسلامی، دهیار و فعالان روستا، مشکلات این تعاونی را بررسی کرد.

مشاور وزیر در امور تعاون در این باره گفت: در خصوص موضوعات مرتبط با وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راهنمایی های لازم انجام و مباحث مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی نیز به این وزارتخانه طی نامه ای ارجاع شد.

مشاور وزیر در امور تعاون تاکید کرد: مباحث مرتبط با حوزه زنان و خانواده برای بررسی به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی «وردیج» با حضور دانیالی

بررسی وضعیت تعاونی تولیدی کشاورزی «وردیج» با حضور دانیالی