مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:502021-12-29سياسي

وعده بهمن ماه برای فولادی شدن ازنا/ صلاحیت خریدار جدید ملاک تکمیل پروژه است


استاندار لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فولاد ازنا در بهمن ماه 1400 آغاز می شود، گفت: بسیار مهم است که خریدار جدید، صلاحیت لازم برای تکمیل کارخانه را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در ادامه پیگیری ها برای تعیین تکلیف پروژه های لرستان، جلسه ای با حضور معاون دادستان تهران، نماینده شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مالک کارخانه فولاد ازنا، سرمایه گذار جدید مجموعه و معاون بانک صنعت و معدن و نمایندگان دستگاه های نظارتی برگزار شد.

وی گفت: نحوه واگذاری کارخانه فولاد ازنا به خریدار جدید، توان مالی، صلاحیت فنی و اجرایی و همچنین جدول زمانبندی راه اندازی کارخانه از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار لرستان اظهار داشت: این کارخانه هم اکنون حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از فن آوری روز برخوردار بوده و روند اجرایی کارخانه به علت مشکلات قضایی مالک آن در گذشته، متوقف مانده است.

زیویار افزود: در این جلسه تصمیم بر آن شد توافق بین خریدار و فروشنده با نظارت دادستانی تهران و کمک استانداری لرستان حاصل شده و تا 20 دی ماه سال جاری قیمت کارشناسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بهمن ماه برای فولادی شدن ازنا/ صلاحیت خریدار جدید ملاک تکمیل پروژه است

وعده بهمن ماه برای فولادی شدن ازنا/ صلاحیت خریدار جدید ملاک تکمیل پروژه است