مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29سياسي

کمیسیون ماده 100 در کاهش تخلفات ساختمانی بازدارنده نبوده است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: از ظرفیت کمیسیون ماده 100 نتوانستیم به درستی برای رعایت شدن چهارچوب های قانونی در جامعه استفاده کنیم.

- ، محمدصالح جوکار در نشست شورای مشورتی عمران نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: نمایندگان تخصص لازم برای ورود به تمام عرصه ها را ندارند و با توجه به اینکه تصمیم گیری نیاز به استفاده از تصمیمات تخصصی دارد؛ باید در حوزه های مختلف از نظر صاحب نظران استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار مجلس، کارگروه های مشورتی نماینده یزد در حوزه های مختلف تشکیل شد تصریح کرد: یکی از مباحثی که در نشست کارگروه مشورتی عمران مطرح شد، عدم بازدارنده بودن کمیسیون ماده 100 است که مطلب به حقی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: ما از ظرفیت کمیسیون ماده 100 نتوانستیم به درستی برای رعایت شدن چهارچوب های قانونی در جامعه استفاده کنیم.

جوکار رعایت قوانین در کشور را به صورت میانگین نزدیک به 80 درصد دانست و گفت: این موضوع برای قوانین مختلف متفاوت است و برخی قوانین به صورت صد درصد و کامل رعایت می شود و برخی دیگر 20 درصد هم رعایت نمی شوند که یکی از دلایل آن مربوط به نوشتن آیین نامه ها و قوانین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ماده 100 در کاهش تخلفات ساختمانی بازدارنده نبوده است

کمیسیون ماده 100 در کاهش تخلفات ساختمانی بازدارنده نبوده است