مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:002021-12-29ورزشي

تیم املی نماینده اردبیل در لیگ دسته اول فوتسال


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم قدرتمند املی به عنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حریفان رقابت می کند.

- صمد نوتاش در مراسم آغاز رقابت های لیگ دسته یک کشور در اردبیل اظهار کرد: اولین دیدار تیم املی به عنوان نماینده استان اردبیل در لیگ دسته یک فوتسال کشور با حریف خوزستانی است که در ورزشگاه 6 هزار نفری برابر تیم نفت امیدیه خوزستان به میدان می رود.

وی تصریح کرد: هر چند این دیدار به دلیل شرایط کرونایی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه رضازاده خواهد بود اما امیدواریم با صلابت و قدرت تمام این تیم بتواند حریف خود را شکست داده و در هفته دوم برابر مس سرچشمه نیز پیروز از میدان خارج شود.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور 26 تیم حضور دارند که در 2 گروه با هم رقابت می کنند.

نوتاش افزود: تیم فوتسال املی اردبیل با 9 تیم در گروه دوم حضور دارد و رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت انجام می دهد.

وی نماینده اردبیل را قهرمان لیگ دسته 2 کشور در سال گذشته توصیف کرد و ادامه داد: سرمربی این تیم بهترین بازیکنان اردبیلی را برای حضور در رقابت های لیگ دسته یک کشور در رشته فوتسال کنار هم قرار داده که امیدواریم نماینده استان اردبیل بتواند در این رقابت ها آبرومندانه بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم املی نماینده اردبیل در لیگ دسته اول فوتسال

تیم املی نماینده اردبیل در لیگ دسته اول فوتسال