مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:252021-12-29ورزشي

وضعیت زاوه از نظر زیرساخت های فرهنگی و ورزشی حاد و بحرانی است


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاوه گفت: شهرستان 80 هزار نفری زاوه به عنوان تنها شهرستان حاد و بحرانی استان از نظر زیرساخت های فرهنگی ورزشی در وزارت کشور معرفی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاوه گفت: شهرستان 80 هزار نفری زاوه به عنوان تنها شهرستان حاد و بحرانی استان از نظر زیرساخت های فرهنگی ورزشی در وزارت کشور معرفی شده است.

محسن نظری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زاوه از نظر زیرساختی بسیار در مضیقه قرار دارد، افزود: از نظر فضاهای ورزشی نه تنها اداره ورزش و جوانان بلکه دیگر اداره ها هم فقیر بوده و امکاناتی ندارند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که زیر نظر تربت حیدریه بودیم، بیشتر اعتبارات به سمت این شهرستان سوق داده می شد و کمتر اعتباری به سمت زاوه که کمتر برخوردار بود، تخصیص می یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان زاوه با انتقاد از نبود پارک مناسب و سینما در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر فقط 2 سالن ورزشی موجود است که شاید بتوان در آن مسابقه برگزار کرد ولی باز هم پاسخگوی جامعه پرشور و نشاط زاوه نیست.

وی بیان کرد: هر چند تا کنون برای بهتر شدن وضعیت امکانات و زیرساخت های ورزشی قول های بسیار خوبی داده شده ولی تا امروز فقط یک چمن مصنوعی به شهرستان اختصاص یافته ولی هنوز عملیات احداث همان هم آغاز نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زاوه از نظر زیرساخت های فرهنگی و ورزشی حاد و بحرانی است

وضعیت زاوه از نظر زیرساخت های فرهنگی و ورزشی حاد و بحرانی است