مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:202021-12-29اجتماعي

وجود بخشنامه 782 حریم آب شهر خطی «اوشان فشم میگون»را قفل کرده است


وجود بخشنامه 782 حریم آب شهر خطی «اوشان فشم میگون»را قفل کرده است.

- ، سید محمد رضا شهبازی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال ها است که شهر توریستی و خوش آب هوای اوشان فشم میگون به دلیل برخی بخشنامه ها قفل شده و مجموعه شهری را از صدور هر گونه پروانه منع کرده است، متأسفانه وجود بخشنامه 782 حریم آب شهر خطی اوشان فشم را قفل کرده و عملاً شهرداری قادر به انجام فعالیتی نیست.

وی با اعلام اینکه اوشان فشم میگون به عنوان پایتخت ورزش های زمستانی در سطح کشور است، اضافه کرد: منطقه توریستی اوشان فشم میگون به عنوان مرکز پایتخت ورزش زمستانی در فصل زمستان پذیرای قهرمانان این رشته ورزشی است.

شهردار اوشان فشم میگون همچنین یکی از معضلات اساسی منطقه را ترافیک پرحجم و سنگین منطقه برشمرد و گفت: این منطقه دارای 10 هزار جمعیت ثابت و 100 هزار جمعیت شناور در پایان هفته دارد که به دلیل نامساعد بودن مسیر مواصلاتی با ترافیک سنگینی مواجه هست.

شهبازی همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولین استانی و کشوری به اوشان فشم میگون شد و گفت: امیدوارم مسئولین استانی و کشوری وضعیت موجود را درک کرده و نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند، چرا که این شهر به دلیل داشتن جمعیت 10 هزار نفری از گرفتن ارزش افزوده محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بخشنامه 782 حریم آب شهر خطی «اوشان فشم میگون»را قفل کرده است

وجود بخشنامه 782 حریم آب شهر خطی «اوشان فشم میگون»را قفل کرده است