مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 04:252021-12-29سياسي

ضرورت بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه سواد آموزی


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: کاستن از آمار بی سوادی در سیستان وبلوچستان، نیازمند بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه های مردمی و جهادی است.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار حمیدرضا رخشانی مهر مدیرکل و معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان که به مناسبت هفته سوادآموزی برگزار شد، اظهار داشت: اکنون تعریف سواد نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است و فقط به توانایی خواندن و نوشتن محدود نمی شود.

امام جمعه زاهدان افزود: با این حال همچنان افراد زیادی وجود دارند که توانایی خواندن و نوشتن هم ندارند بنابراین ضروری است همچون سال های ابتدایی تشکیل نهضت سوادآموزی از ظرفیت مردمی و جهادی موجود برای باسواد کردن افراد استفاده کرد و گروه های جهادی در حوزه آموزش راه اندازی کرد.

آیت الله محامی تصریح کرد: باید زمینه برگزاری دوره های سوادآموزی در مساجد، محلات و روستاها فراهم شود تا شرایط همکاری و مشارکت برای گروه های مردمی و جهادی مهیا گردد.

وی گام بعد را برگزاری دوره های کارآموزی و آموزشی ویژه گروه های جهادی سوادآموزی دانست و عنوان کرد: باید با برگزاری این دوره ها از ظرفیت داوطلبان تحصیل کرده برای آموزش بی سوادان استفاده و آنان را برای آموزش اصولی آماده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه سواد آموزی

ضرورت بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه سواد آموزی