مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:552021-12-29اجتماعي

از متخلفان طب سنتی به کجا شکایت کنیم؟ + فهرست مراکز مجاز


مورد داشته ایم فردی بعد از گذراندن 40ساعت آموزش،ادعای کارشناسی و تخصص در حوزه طب سنتی کرده !درحالیکه اغلب، مدارکی که به عنوان گواهی پایان دوره آموزشی به متقاضیان ارائه می شود، - گروه جامعه خبرگزاری فارس- مریم شریفی؛ احتمالاً شما هم در مراجعه به عطاری ها با افرادی مواجه شده اید که با اعتماد به نفس کامل، خود را کارشناس طب سنتی یا بالاتر از آن، پزشک و متخصص در این حوزه معرفی کرده و برای تشخیص علت ناراحتی شما و ارائه درمان آن، اعلام آمادگی کرده اند.

دکترنماهایی که با کمی پرس وجو معلوم می شود پشتوانه علم و تخصص بسیاری از آنها در این حوزه مهم، یک دوره آموزشی کوتاه مدت در آموزشگاه ها یا محافل بی نام و نشان است! مدت هاست در و دیوار فضای حقیقی و مجازی پر شده از تبلیغات عجیب مدعیان طب سنتی که ادعا می کنند درمان تمام بیماری ها را در مشت دارند و تشخیص و تجویزهایشان معجزه می کند.

گفتن از پشت پرده بسیاری از این مدعیان، نظرات شاذ و عجیب و غریبشان، هزینه های هنگفت مالی که برای مراجعانشان می تراشند و بالاتر از آن، لطمه های جبران ناپذیری که به سلامت افراد وارد می کنند، مثنوی هفتاد من کاغذ است.

اما سئوال این است که چرا با این مدعیان دروغین که وجهه طب سنتی را در جامعه مخدوش کرده اند، برخورد نمی شود؟ در پاسخ به گلایه علاقه مندانی که به کارکرد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از متخلفان طب سنتی به کجا شکایت کنیم؟ + فهرست مراکز مجاز

از متخلفان طب سنتی به کجا شکایت کنیم؟ + فهرست مراکز مجاز