مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 18:252021-12-28پزشكي

ارسال نخستین توییت با مغز مرد دچار فلج مغزی


اوکیف که استقلال خود را به دلیل فلج شدن پیش رونده از دست داده بود، این ایمپلنت را در ماه آوریل 2020 دریافت کرد و از آن برای ارتباط با خانواده و همچنین همکاران تجاری خود از طریق تبادل ایمیل استفاده می کرد.

- اوکیف که استقلال خود را به دلیل فلج شدن پیش رونده از دست داده بود، این ایمپلنت را در ماه آوریل 2020 دریافت کرد و از آن برای ارتباط با خانواده و همچنین همکاران تجاری خود از طریق تبادل ایمیل استفاده می کرد.

یک مرد 62 ساله استرالیایی که مبتلا به فلج مغزی است، اولین توییت خود را با یک تراشه مغزی و بدون نیاز به زدن هیچ کلید یا ایجاد صدایی ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآی ای، یک مرد 62 ساله استرالیایی که به علت ابتلا به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) فلج شده است، اولین فردی است که با استفاده از رابط مغز و رایانه توانست پیامی را در رسانه های اجتماعی ارسال کند.

رابط های مغز و رایانه(BCI) فناوری بزرگ جدید در دنیای فناوری هستند.

در حالی که برخی از افراد مانند ایلان ماسک در همین اوایل سال آینده می خواهند از آن برای بهبود تجربیات انسانی استفاده کنند، برخی دیگر مانند شرکت سینکرون (Synchron) که رابط کاربری آن به فیلیپ اوکیف (Philip O Keefe) استرالیایی کمک کرد اولین توییت خود را ارسال کند، می خواهند آن را به عنوان یک پروتز برای بیماران مبتلا به فلج اندام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نخستین توییت با مغز مرد دچار فلج مغزی

ارسال نخستین توییت با مغز مرد دچار فلج مغزی