مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 17:252021-12-28سياسي

کنگره بین المللی آیت الله میرزای نایینی برگزار می شود


همزمان با یکصدمین سالگرد هجرت علامه میرزای نایینی از حوزه نجف به قم کنگره این عالم ربانی در نیمه دوم سال آینده در شهرهای نجف و قم برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، دبیرکل کنگره بین المللی آیت الله میرزای نایینی در نشست خبری این کنگره در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم اظهار داشت: به مناسبت یکصدمین سالگرد هجرت علامه میرزای نایینی از حوزه نجف اشرف به قم و به پاس مجاهدت های علمی این عالم ربانی، آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه سراسر کشور نسبت به برگزاری این کنگره تاکید داشتند.

وی ابراز داشت: ریاست علمی این کنگره را آیت الله استادی بر عهده دارد که سیاستگذاری های محتوایی و علمی این کنگره تحت اشراف ایشان مدیریت خواهد شد و حجت الاسلام و المسلمین رفیعی نیز دبیر اجرایی و حجت الاسلام والمسلمین علیدوست نیز دبیر علمی کنگره بین المللی میرزای نایینی عهده دار هستند.

دبیرکل کنگره بین المللی آیت الله میرزای نایینی با بیان اینکه این کنگره در نیمه دوم سال آینده در شهرهای نجف و قم برگزار می شود افزود: انتظار می رود در این مدت مجموعه اقدامات صورت گرفته موجب آشنایی بیشتر حوزویان و آحاد مردم نسبت به شخصیت این فقیه عالیقدر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی آیت الله میرزای نایینی برگزار می شود

کنگره بین المللی آیت الله میرزای نایینی برگزار می شود