مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:402021-12-28سياسي

تفویض اختیار ویژه به مدیران میراث استان ها/ تمام قد پشت میراث فرهنگی اصفهان هستیم


اصفهان _ قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: برای پیشبرد اهداف وزارت میراث فرهنگی در استان ها به مدیران در استان ها تفویض اختیار داده ایم.

- علی دارابی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص سفر به اصفهان اظهار داشت: امروز به همراه هیئت همراه برای مراسم معارفه ایزدی مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان به این شهر سفر کردیم که مدیران نیز در این معارفه شرکت داشتند.

وی افزود: اصفهان در واقع قطب عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران است و ما با سابقه ترین مدیر حاضر در وزارت را برای اصفهان انتخاب کردیم که مدیریت این اداره در اصفهان ششمین استانی است که خدمت در آن به آن سفر می کنند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ایزدی با حفظ سمت مشاور وزیر در اصفهان فعالیت می کند، ادامه داد: این موضوع یک فرصت برای اصفهان است، همچنین ستادی در وزارت خانه برای پشتیبانی اصفهان در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی تشکیل دادیم.

وی تاکید کرد: آنچه در کل باید گفت ایران بزرگ بدون اصفهان، نقش جهان و عالی قاپو غیر قابل تصور است و اگر ما بخواهیم این سرزندگی را در حوزه تمدن ایران ببینیم باید یک نهضت بزرگ مردمی برای حفظ، احیا، مرمت و نگهداری بناهای تاریخی و حفظ صنایع دستی در اصفهان که پیشتاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار ویژه به مدیران میراث استان ها/ تمام قد پشت میراث فرهنگی اصفهان هستیم

تفویض اختیار ویژه به مدیران میراث استان ها/ تمام قد پشت میراث فرهنگی اصفهان هستیم