مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:252021-12-28سياسي

اصفهان در عرصه گردشگری، قطب بزرگ کشور است


قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ایران را بدون نقش جهان و عالی قاپو نمی توان دید، گفت: اصفهان در عرصه گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی دارابی، قائم مقام شوند.

دارابی بیان کرد:  استان اصفهان ششمین استانی است که ایزدی در آن فعالیت می کند؛ تنها مدیر مرکزی که مشاور وزیر است و عضو شواری معاونین  وزارتخانه است و این فرصتی مغتنم است، در هفته آینده جلسه ویژه ای داریم که چگونه بهتر حوزه ماموریتی مدیر جدید در اصفهان را پشتیبانی کنیم ولی بودجه و امکانات دولتی محدود است.

قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه دستگاه هایی که مسؤولیت های اجتماعی در حوزه میراث دارند سرمایه گذاری کنند، خاطرنشان کرد:  یکی از شاخص ها برای جهانگردی، میزان ثبت آثاری است که آن کشور در عرصه جهانی دارد و همکاران در شهرستان ها هم عزم برای خدمت بیشتر را  داشته باشند.

ثبت 19 اثر در فهرست آثار ملی مهران زینلیان دستجردی، معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: امروز بیش از هرچیز به دانش و تجربه حوزه گردشگری نیاز داریم، روزهای خوبی را اصفهان سپری نمی کند و حال اصفهان خوب نیست، اصفهان نیازمند عزم جدی و نگاه جدید و متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در عرصه گردشگری، قطب بزرگ کشور است

اصفهان در عرصه گردشگری، قطب بزرگ کشور است