مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:252021-12-28سياسي

موضوع پارک حاشیه ای تبریز به یک نارضایتی عمومی تبدیل شده است


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر گفت: موضوع پارک حاشیه ای در تبریز به یک نارضایتی در بین عموم مردم تبدیل شده است و باید این موضوع تعیین تکلیف شده و از ظرفیت های موجود در این راستا استفاده شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر گفت: موضوع پارک حاشیه ای در تبریز به یک نارضایتی در بین عموم مردم تبدیل شده است و باید این موضوع تعیین تکلیف شده و از ظرفیت های موجود در این راستا استفاده شود.

روح اله رشیدی روز سه شنبه، 7 دی ماه، در هفدهمین جلسه ی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل بررسی بودجه هستیم، سازمان ترافیک می تواند نیازهای خود را در این راستا اعلام کند.

وی ادامه داد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز بهتر است با ارائه ی یک برنامه سه ماهه ایده های خود را برای اصلاح ساختار ارائه دهد.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر تبریز افزود: پیگیر موضوع اصلاح نواقصات خط یک قطار شهری تبریز هستیم و از نزدیک در جریان روند عملیاتی شدن و خروجی جلسات هستیم.

وی با اشاره به دعوت مدیران و کارشناسان به این جلسه برای ارائه ی گزارش در خصوص اصلاح و اتمام خط یک تاکید کرد: از مدیران و کارشناسان خواهان می خواهیم اقدامات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع پارک حاشیه ای تبریز به یک نارضایتی عمومی تبدیل شده است

موضوع پارک حاشیه ای تبریز به یک نارضایتی عمومی تبدیل شده است