مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 14:552021-12-28اجتماعي

برف روبی راه 987 روستای اردبیل در هفته جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به دنبال بارش 4 روزه برف در اردبیل راه مواصلاتی 987 روستا با تلاش راهداران بازگشایی شد.

- ، کلیم الله وثوقی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل سرعت عمل نیروهای راهداری را در بازگشایی مسیرهای روستایی در کمتر از 48 ساعت ارزشمند خواند و اظهار کرد: 282 راهدار با 177 دستگاه ماشین آلات راهداری در بارش های اخیر عملیات زمستانی راهداری را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در بارش برف اخیر به جز شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز، همه محورهای مواصلاتی استان درگیر برف بودند، اما در راه های اصلی و فرعی هیچ گونه مسدودی و محدودیت ترافیکی نداشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به بارش برف به ارتفاع چهار تا 40 سانتی متر در نقاط مختلف استان اردبیل، افزود: بر این اساس در شهرستان خلخال با 40 سانتی متر و شهرستان پارس آباد با چهار سانتی متر بارش برف روبه رو بودیم.

وثوقی با اظهار اینکه اردبیل از استان های سردسیر کشور از نظر مدت و شدت سرما به شمار می رود، تصریح کرد: برخی مواقع شاهد دمای 30 درجه سانتی گراد زیر صفر در گردنه های استان اردبیل هستیم که گاهی با کولاک شدید همراه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی راه 987 روستای اردبیل در هفته جاری

برف روبی راه 987 روستای اردبیل در هفته جاری