مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:402021-12-28دانش

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت رشته پزشکی


جنبش عدالتخواه طی نامه ای از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست به موضوع افزایش ظرفیت پزشکی ورود کرده و با تصمیم گیری مناسب برای افزایش ظرفیت نسبت به رفع نگرانی ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست به موضوع افزایش ظرفیت پزشکی ورود کرده و با تصمیم گیری مناسب برای افزایش ظرفیت نسبت به رفع نگرانی ها اقدام کنند.

در ابتدای این نامه به خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: همان طور که مستحضرید در هفته های گذشته پس از سنگ اندازی های بسیار توسط ذی نفعان صنفی، طرح افزایش ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و کلیات این طرح تصویب شد اما متأسفانه جزییات به بعد موکول شد که نگرانی های بسیار زیادی در خصوص از بین رفتن اصل ماجرا با کاهش میزان پذیرش و به حاشیه راندن طرح وجود آمد؛ لذا بر آن شدیم نکاتی را مجدداً خدمتتان عرض کنیم.

در ادامه تاکید شده است: همان طور که مطلع هستید کشور در آستانه ورود به بحران سالمندی جمعیت و افزایش نیاز شدید به خدمات پزشکی قرار دارد.

حال آنکه کشور هم اکنون نیز با کمبود آشکار و غیرقابل انکار پزشک مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت رشته پزشکی

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت رشته پزشکی