مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:302021-12-28اجتماعي

آیین بزرگداشت «مه لقاح ملاح» در گرگان برگزار شد


به همت خانه طبیعت گرگان، آیین بزرگداشت مه لقا ملاح، مادر طبیعت ایران برگزار شد.

- ، مراسم یادبود مه لقا ملاح، بعدازظهر سه شنبه با حضور جمعی از دوستداران طبیعت، رییس دانشگاه منابع طبیعی گرگان و رییس محیط زیست گلستان برگزار شد.

مه لقا ملاح بنیان گذار سازمان غیر دولتی زیست محیطی جمعیت زنان مبارز با آلودگی محیط زیستی بود که از وی به عنوان مادر محیط زیست ایران یاد می شود، وی با مشارکت همسرش و چند استاد دانشگاه این سازمان را تشکیل داد.

در این مراسم، مدیر اجرایی خانه طبیعت گرگان گفت: تک تک افراد جامعه باید نسبت به حفاظت محیط زیست حس مسئولیت داشته و این موضوع باید در بین همه افراد نهادینه شود.

مرجان محمدزاده اظهار کرد: مه لقاح ملاح از جمله کسانی بود که برای حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی کشور تلاش های بسیاری را انجام داد و همیشه بر شرایط بهتر تاکید داشت.

وی یکی از مسائل مهم را آلودگی های ناشی از پسماند عنوان کرد و افزود: این موضوع یکی از چالش های مهم در همه کشورها است، به طوری در حال حاضر کشورهای توسعه یافته تا حدی توانسته اند با آموزش به مردم این موضوع را کنترل کنند.

محمد زاده اضافه کرد: در سال های اخیر در کشور تلاش های زیادی در این حوزه انجام شده و در این راه گروه های مردم نهاد و سمن ها بسیار موثر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت «مه لقاح ملاح» در گرگان برگزار شد

آیین بزرگداشت «مه لقاح ملاح» در گرگان برگزار شد