مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:502021-12-28اقتصادي

تبعات قیمت شناور انرژی منجر به تعطیلی تولید می شود


رییس خانه صمت مازندران تبعات قیمت شناور انرژی را مساوی با تعطیلی واحدهای صنعتی دانست، خواستار بازنگری و تعدیل این وضعیت شد.

- ، با بیان اینکه قیمت شناور حامل های انرژی گاز و برق قدرت برنامه ریزی و محاسبه هزینه را از صنعتگران و تولیدکنندگان می گیرد، آن را مساوی با تعطیلی واحدهای صنعتی عنوان کرد.

وی با اشاره به نشست دولت و مجلس در سال جدید و عدم اشراف نمایندگان مجلس به پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش گاز مصرفی واحدهای صنعتی معادل ضریبی از قیمت فوب خلیج فارس، گفت: نمایندگان مجلس این پیشنهاد را با تفکر اینکه این افزایش قیمت همان افزایش ده درصدی هزینه نسبت به سال گذشته است، تصویب کردند که این اتفاق برای صنعت کشنده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه این امر موجب شده است تا هزینه گاز مصرفی واحدهای صنعتی نسبت به ابتدای سال حدود 6 برابر افزایش یابد، این اتفاق را برای صنعت بسیار فشارآور برشمرد.

وی صفر بودن بدهی گاز مصرفی واحدهای صنعتی برای یک ماه اما درج بدهکاری برای ماه بعدی را بسیار مضحک برشمرد و افزود: پس از پیگیری ما، پاسخ افراد ذی ربط این است که قیمت گاز به دلیل نوسانات دلار و تغییر قیمت فوب خلیج فارس هر لحظه در حال تغییر است و ما هم بر مبنای آن اعمال تغییرات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات قیمت شناور انرژی منجر به تعطیلی تولید می شود

تبعات قیمت شناور انرژی منجر به تعطیلی تولید می شود