مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:252021-12-28حوادث

حادثه منجر به فوت در پی ریزش ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع حادثه منجر به فوت در ترانشه فاضلاب شهر دوگنبدان خبر داد.

- مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد حادثه منجر به فوت در پی ریزش ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع حادثه منجر به فوت در ترانشه فاضلاب شهر دوگنبدان خبر داد.

علی محمد غریبی گفت: قبل از ظهر امروز ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ریزش کرد.

وی گفت؛ به علت سستی زمین پس از بارش های اخیر قسمتی از محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت استادیوم تختی- ورودی محله رزمندگان ریزش نمود.

غریبی اظهار داشت؛ در این سانحه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال قرار داشتند دچار سانحه شدند و چند نفر از کارگران به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.

وی تصریح کرد؛ بلافاصله در تماس با نیروهای امدادی ، تیم هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جهت نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس و نجات ایشان از زیر خاک ترانشه ریزش کرده تا ساعاتی ادامه داشت که به دلیل ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه منجر به فوت در پی ریزش ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان

حادثه منجر به فوت در پی ریزش ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان