مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:252021-12-28فرهنگي

اوز برای سومین بار به عنوان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در کشور معرفی شد


« اوز » از استان فارس بار دیگر عنوان شهر خلاق در کتاب و کتابخوانی در کشور را از آن خود کرد، شهر شیراز از آغاز فروردین 1399 تا آذرماه 1400 عنوان پایتختی کتاب را در اختیار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هفتمین پایتخت کتاب و شهرهای خلاق ترویج کتابخوانی ایران طی آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی معرفی شدند.

همچنین شهرهای اِوَز (استان فارس)، بم (کرمان)، سمنان (سمنان) و نجف آباد (اصفهان) به دلیل برنامه های مشارکتی و مردمی در امر ترویج کتابخوانی ، مشارکت نهادهای شهری در انتخاب پایتخت کتاب، فعالیت مستمر در فضای مجازی، توجه به حوزه نمودن فعالیت های کتاب خوانی و ارسال آثار خود نمودند که نسبت به دوره گذشته 11 درصد بیشتر در این برنامه حضور داشتند.

در این دوره استان های کرمانشاه با 14 شهر، فارس 13 شهر و استان های البرز، مازندران، هرمزگان، خراسان رضوی با 12 شهر بیشترین شهرهای شرکت کننده در این برنامه را به خود اختصاص دادند.

در انتخاب پایتخت کتاب مراکز استانی و شهرهای برخوردار بیشتر دیده می شوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، در این باره گفت: برای انتخاب پایتخت کتاب مراکز استانی و شهرهای برخوردار بیشتر دیده می شوند و یکی از پنج شهر نامزد کسب عنوان پایتختی کتاب ایران، رمز قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوز برای سومین بار به عنوان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در کشور معرفی شد

اوز برای سومین بار به عنوان شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در کشور معرفی شد