مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:252021-12-28سياسي

زارعی: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از ضرورت های اجتناب ناپذیر است


نماینده ساری و میاندورود خواستار ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران شد و گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه جزء ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

- نماینده ساری و میاندورود خواستار ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران شد و گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه جزء ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصورعلی زارعی کیاپی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به دولت و مجلس اظهار کرد: در لایحه بودجه 1401 حذف ارز ترجیحی به خصوص در بحث نهاده ها پیشنهاد داده شد که دولت و مجلس باید دقت داشته باشند که موجب تضعیف تولید به ویژه تامین زنجیره غذایی داخل کشور نشود؛ چرا که دیگر وقت آزمایش و خطا نیست، اگر اتفاق نادرستی در این زمینه رخ دهد شما در پیشگاه ملت پاسخگو خواهید بود و برای جبران آن راه دشواری را باید طی کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود مطرح کرد: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه جزء ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

اینکه در گذشته این مناطق عملکرد خوبی نداشته و دولت و مجلس گذشته وظایف خود را انجام نداده اند نباید موجب حذف این مناطق گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از ضرورت های اجتناب ناپذیر است

زارعی: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از ضرورت های اجتناب ناپذیر است