مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:102021-12-28اقتصادي

شرکت های دانش بنیان می توانند در تسهیل تجارت و جلوگیری از قاچاق موثر باشند


معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امیدواریم بتوانیم از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در موضوعاتی چون تسهیل در تجارت، - معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امیدواریم بتوانیم از توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در موضوعاتی چون تسهیل در تجارت، جلوگیری از قاچاق ورودی و معکوس و حفاظت از مرزها استفاده کنیم.

عبدالله هندیانی در گفت وگو با ایسنا و با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: امروز توفیقی بود تا در نمایشگاه جهاد دانشگاهی شرکت کنیم و بازدیدی به عمل بیاوریم.

معتقدیم باید در حوزه های علمی و حوزه های روز دنیا قابلیت خود را افزایش دهیم و به جدیدترین موضوعات مرتبط و تکنولوژی های های تک با همت دانشگاه ها و اساتید خودمان دست بیابیم و در این بخش فعال شویم.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی رسالت بزرگی دارد از این جهت که ارتباط بین دانشگاه ها را با نگاه و رویکرد انقلابی جلو ببرد و از تمام ظرفیت ها استفاده کند.

معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: با حمایت از دانشجویان و خلاقیت هایی که در ایده های آنها وجود دارد قطعا می توانیم در حوزه های دانش بنیان کارهای بزرگی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان می توانند در تسهیل تجارت و جلوگیری از قاچاق موثر باشند

شرکت های دانش بنیان می توانند در تسهیل تجارت و جلوگیری از قاچاق موثر باشند