مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:502021-12-28سياسي

اسحاقی: با حذف ارز 4200 موجب کوچک شدن سفره مردم نشویم


نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبادا برخوردی و بی تدبیری در موضوع ارز دولتی داشته باشیم که بر کالاهای اساسی و اقتصاد مردم تاثیر گذاشته و موجب کوچک شدن سفره مردم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن قدرادنی از تلاش های رییس جمهور و هیات دولت اظهار کرد: در حوزه بین الملل به گروه 1+4 توصیه می کنم رژیم صهیونیستی خود به این باور رسیده است که آن وعده صادق که اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید در حال تحقق است.

به شما توصیه می کنم به فکر منافع مردم و ملت های خود باشید نه به اراجیف و دست و پا زدن های این رژیم که در روزهای آخر عمر سیاسی اش دارد، توجه نکنید.

وی افزود: در تاریخ تامل کنید که آنهایی که این رژیم را حمایت کردند کجای تاریخ هستند و نمایندگان این رژیم وقتی که در کشورهای شما می خواهند حاضر شوند می ترسند و در اجتماعی دانشجویی که می خواهند حاضر شوند دانشجویان شما آنها را بیرون می کنند.

عضو کمیسیون درمان و بهداشت مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رییس جمهور بیان کرد: برای ما قابل درک است که اصلاحات اقتصادی نیاز به زمان و مبارزه دارد، لیکن وظیفه اینجانب است که هشدار دهم ارز 4200 یا ارز دولتی برای منافع شخصی عده ای و فساد و رانت بود که یک نمونه آن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاقی: با حذف ارز 4200 موجب کوچک شدن سفره مردم نشویم

اسحاقی: با حذف ارز 4200 موجب کوچک شدن سفره مردم نشویم