مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:102021-12-28ورزشي

کرونا بر عملکرد سارا بهمنیار تاثیر گذاشت/ عباسعلی تا یک ماه دیگر برمی گردد


سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران با بیان اینکه سارا بهمنیار 4 هفته قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا به کرونا مبتلا شد، گفت: ما فرصت کافی برای اینکه فرد دیگری را جایگزین کنیم نداشتیم.

- سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران با بیان اینکه سارا بهمنیار 4 هفته قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا به کرونا مبتلا شد، گفت: ما فرصت کافی برای اینکه فرد دیگری را جایگزین کنیم نداشتیم.

فرخناز ارباب در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی کاراته بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: قبل از هر چیز قهرمانی کاروان کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را که همراه با نتایج خیلی خوبی بود، به جامعه ورزش و خانواده بزرگ کاراته تبریک می گویم.

ما برای حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا چند هدف را دنبال می کردیم که مهمترین آنها جوانگرایی و میدان دادن به جوانان بود.

بواسطه کرونا و شرایط ویژه المپیک، فرصت پوست اندازی در تیم ملی بوجود نیامده بود و این مسابقات فرصت خوبی بود تا تعدادی چهره جوان و با آتیه مثل مبینا حیدری، معصومه محسنیان، لیلا برجعلی و فاطمه سعادتی که همگی عملکرد خوبی در این مسابقات داشتند، فرصت حضور در میدان آسیایی را بدست بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بر عملکرد سارا بهمنیار تاثیر گذاشت/ عباسعلی تا یک ماه دیگر برمی گردد

کرونا بر عملکرد سارا بهمنیار تاثیر گذاشت/ عباسعلی تا یک ماه دیگر برمی گردد