مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:102021-12-28اقتصادي

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در میامی مطالبه جدی مردم است


فرماندار میامی با بیان اینکه استقرار اداره تعزیرات حکومتی مطالبه جدی این شهرستان است، گفت: با استقرار اداره تعزیرات حکومتی اهرم های نظارتی تقویت می شود.

- ، احمد ملایری صبح سه شنبه در دیدار با رییس تعزیرات حکومتی شهرستان های شاهرود و میامی به میزبانی دفتر خود در فرمانداری با بیان اینکه استقرار اداره تعزیرات حکومتی مطالبه جدی مردم میامی است، ابراز کرد: مردم خواهان ارتقای نظارت بر بازار و عرضه هستند.

وی با بیان اینکه پیگیری های فراوانی برای استقرار کامل ادارات در سطح شهرستان انجام شده است که با استقرار اداره تعزیرات حکومتی اهرم های نظارتی تقویت می شود، افزود: امید است با تحقق این امر شاهد تحولات چشم گیری در راستای پیشگیری از وقوع تخلف در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقطع زمانی دارد، تاکید کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد.

ملایری بیان کرد: تعامل و همکاری تعزیرات حکومتی بافرمانداری، دادگستری، اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه های نظارتی در راستای خدمت رسانی بهتر و دقیق تر و اقدامات پیشگیرانه مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در میامی مطالبه جدی مردم است

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در میامی مطالبه جدی مردم است