مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:502021-12-28اقتصادي

چادرملو و مپنا قرارداد ساخت دو نیروگاه 546 مگاواتی امضا کردند


مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت مپنا با یکدیگر قرارداد ساخت دو نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی امضا کردند.

- ، در مراسم امضای این قرارداد که با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو شرکت برگزار شد، ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده صنعت فولاد کشور، نبود زیرساخت ها از جمله برق و گاز و آب است که فولادی ها باید خود به فکر این زیر ساخت ها باشند و امیدواریم بتوانیم با تامین این زیر ساخت ها، کمک بزرگی به کشور در مسیر توسعه پایدار کنیم.

وی بیان کرد: شرکت چادرملو توانسته با کمک شرکت های فولادی و صنعتی، دغدغه آب را در فلات مرکزی حل کند و در حال حاضر مشکل دوم موضوع کمبود برق در کشور است که البته چادرملو توانسته با ساخت نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی همچنین نیرگاه خورشیدی 10 مگاواتی در اردکان یزد علاوه بر تامین برق مورد نیاز خود، بیش از نیمی از برق تولیدی خود را به شبکه سراسری منتقل کند.

تقی زاده ادامه داد: اکنون هم در نظر داریم با سرمایه گذاری برای ساخت دو نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی و 120 مگاوات نیروگاه خورشیدی مجموع تولید خود را به بیش از 1730 مگاوات برق برسانیم.

مدیرعامل چادرملو تاکید کرد: امضای قرارداد ساخت نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی اردکان که به روش epc و نیروگاه بهاباد که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادرملو و مپنا قرارداد ساخت دو نیروگاه 546 مگاواتی امضا کردند

چادرملو و مپنا قرارداد ساخت دو نیروگاه 546 مگاواتی امضا کردند