مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:352021-12-28سياسي

چگونه برای خود دوباره؛ پدری و مادری کنیم؟


ارتباط با والدین و مراقبین اولیه؛ مهم ترین و اثرگذارترین رابطه ای است که هر انسانی در زندگی تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام انتخاب نو، این رابطه به ما اطلاعات فراوان و عمیقی در مورد خودمان؛ دیگران و دنیای اطرافمان می دهد؛ گویی والدین آینه تمام قدی هستند که به ما نشان می دهند آن چیزی را که واقعیت دارد.

والدین مهربان و دلسوز به آدمی احساس امنیت می دهند و براساس اطلاعات بدست آمده از مشاور خانواده اجازه می دهند تا این دنیای سراسر تفاوت را با شجاعت درک کنیم؛ والدین نامهربان و مستبد نیز دقیقا برعکس این موضوع عمل می کنند و به جای شجاعت؛ ترس را در جان فرزندشان نهادینه می نند.

اما کودکان؛ رشد می کنند و نوجوان می شوند و بعد از آن وارد بزرگسالی می شوند؛ زمانی که دیگر خودشان می توانند، مسئولیت زندگی خویش را به عهده بگیرند و روی خود و باورهایشان کار کنند.

یکی از تکنیک های درمانی که اثرشگرفی دارد؛ دوباره پدری و مادری کردن برای خود است! اما اینکه این اتفاق چطور می افتد و چگونه عمل می کند را در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت؛ پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

بررسی 4 تکنیک روزانه؛ برای دوباره پدری و مادری کردن برای خود! یک) شبها زود خوابیدن: عموما دیده می شود که والدین بر خواب فرزندان خود تاکید زیادی می کنند و این موضوع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه برای خود دوباره؛ پدری و مادری کنیم؟

چگونه برای خود دوباره؛ پدری و مادری کنیم؟