مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:152021-12-28اقتصادي

بازار فارس تنظیم می شود!


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس از تشدید نظارت و بازرسی ها در بازار خبر داد و با بیان اینکه بسیج اصناف، اتاق اصناف، تعزیرات، سازمان صمت و جهاد کشاورزی نظارت بر زنجیره تولید، - توزیع و مصرف را برعهده دارند، ابراز امیدواری کرد که شاهد بهبود وضعیت تنظیم بازار در این استان باشیم.

مجتبی دهقان پور سه شنبه 7 دی در نشست با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های فارس با اشاره به اینکه مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است، گفت: متناسب با این موضوع در روزهای آتی مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل می شود.

او عنوان کرد: 622 نفر نیروی بسیج اصناف در این استان در زمینه تنظیم بازار همکاری می کنند که 205 نفرکارت مشتمل برکد شناسایی دارند و افراد متخلف را راسا به تعریزات معرفی می کنند و به زودی برای تمام اعضای باقی مانده بسیج نیز کارت صادر می شود.

به گفته دهقان پور، با هدف هم افزایی بیشتر در تنظیم بازار تعدادی از نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به سازمان جهاد کشاورزی فارس منتقل شده اند.

او به ضرورت تشکیل ستاد تنظیم بازار در هر شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: فرماندار به عنوان رییس ستاد تنظیم بازار در محصولات کشاورزی، مدیر جهاد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار فارس تنظیم می شود!

بازار فارس تنظیم می شود!