مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:352021-12-28اقتصادي

لزوم ایجادموسسات کاریابی با بانک اطلاعاتی کامل و به روز در کیش


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از اولین موسسه کاریابی کیش، «اشتغال» را عامل بسیاری از چالش های اجتماعی برشمرد و بر لزوم همراهی رسانه ها و ایجاد موسسات کاریابی تاکید کرد.

- کیش - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از اولین موسسه کاریابی کیش، اشتغال را عامل بسیاری از چالش های اجتماعی برشمرد و بر لزوم همراهی رسانه ها و ایجاد موسسات کاریابی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی بخشی از مشکلات اشتغال در جزیره کیش را موضوع فقدان حلقه واسط کارافرین وکارجو عنوان کرد و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از حل مشکلات اشتغال جزیره مدیریتی است و باید در خصوص هم پوشانی این دو گروه و اتصال آنها به یکدیگر اقدامات لازم را انجام دهیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، اشتغال را موضوعی مادر دانست و گفت: مشکلات روحی، معیشتی، اجتماعی، جسمی و درمان از جمله مواردی است که با اشتغال مناسب مرتفع می شود و فقدان آن، چالش های بسیاری را ایجاد می کند.

وی با تاکید بر بالا بودن حجم تقاضای جویندگان هم کار و هم نیروی کار، گفت: برای این که این مهم محقق شود، اداره اشتغال کار باید در حوزه مدیریت خود بسته های پیشنهادی فوری ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجادموسسات کاریابی با بانک اطلاعاتی کامل و به روز در کیش

لزوم ایجادموسسات کاریابی با بانک اطلاعاتی کامل و به روز در کیش