مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 06:052021-12-28اجتماعي

بازگشایی راه 4 روستای سخت گذر منطقه اوریات تخت سلیمان


رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده تکاب از بازگشایی راه 4 روستای سخت گذر منطقه اوریات بخش تخت سلیمان در اثر بارش های اخیر خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده تکاب از بازگشایی راه 4 روستای سخت گذر منطقه اوریات بخش تخت سلیمان در اثر بارش های اخیر خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان، امیر یدبیضا افزود: بعد از بارش های اخیر بالغ بر 2000 کیلومتر از محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی شهرستان تکاب توسط راهداران برف روبی و نمک پاشی شده که در جریان این عملیات 700 تن ماسه و نمک مصرف شده است.

وی با بیان اینکه برف روبی محورهای سخت گذر روستایی چهارطاق، آی قلعه سی، قینرجه و سایر راه های روستایی این شهرستان طی یک عملیات پنج روزه به طور مستمر ادامه یافت، اظهار داشت: طی این عملیات ، راه روستایی سخت گذر و کوهستانی زرشوران به آق اطاق ، آرپاچای ، جداقیه و عربشاه اوریات در سه نوبت و با استفاده از 2 دستگاه بولدوزر بازگشایی شد.

ید بیضا با اشاره به اینکه با حضور به موقع راهداران ، در این مدت هیچ گونه مسدودی در محورهای مواصلاتی این شهرستان روی نداد بیان کرد : عملیات برف روبی و نمک پاشی در گردنه سخت گذر و برف گیر مایین بلاغ در 35 کیلومتری محور تکاب - شاهین دژ نیز روزانه در سه نوبت با یک دستگاه گریدر و یک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه 4 روستای سخت گذر منطقه اوریات تخت سلیمان

بازگشایی راه 4 روستای سخت گذر منطقه اوریات تخت سلیمان