مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:252021-12-28سياسي

2235 دانش آموز ملایری زیر چتر حمایتی کمیته امداد


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه تعداد دو هزار و 235 دانش آموز و 195 دانشجو تحت حمایت این اداره هستند، گفت: در سال جاری تاکنون با کمک خیرین و کمیته امداد، - ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه تعداد دو هزار و 235 دانش آموز و 195 دانشجو تحت حمایت این اداره هستند، گفت: در سال جاری تاکنون با کمک خیرین و کمیته امداد، بیش از 500 میلیون تومان به منظور کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، مساعدت شده است.

علی خراسانی در گفت وگو با ایسنا افزود: در فصل تابستان نیز برای تعداد 174 نفر دانش آموز از طریق فضای مجازی، کانون تابستانی تشکیل و مبلغ 21میلیون تومان بابت هزینه های اینترنت و ملزومات برای شرکت کنندگان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان تعداد زیادی از این دانش آموزان و دانشجویان برای تهیه گوشی، تبلت و ملزومات درسی نیازمند به مساعدت خیرین و نیکوکاران هستند، از حامیان و نیکوکارن ملایری خواست تا در این زمینه حمایت لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از نصب بارکد روی تمام صندوق های صدقات ملایر خبر داد و اظهارکرد: یکی از منابع درآمدی کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده های زیرپوشش، صندوق صدقات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2235 دانش آموز ملایری زیر چتر حمایتی کمیته امداد

2235 دانش آموز ملایری زیر چتر حمایتی کمیته امداد