مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 04:552021-12-28اقتصادي

اهدای خانه 4 میلیاردی توسط خیر همدانی برای اسکان کودکان بی سرپرست


رییس اداره بهزیستی شهرستان همدان از اهدای خانه چهار میلیارد تومانی توسط نیکوکار همدانی خبرداد و گفت: این منزل در حال بازسازی برای اسکان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بوده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان همدان از اهدای خانه چهار میلیارد تومانی توسط نیکوکار همدانی خبرداد و گفت: این منزل در حال بازسازی برای اسکان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بوده است.

استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مرتضی حیدری با بیان اینکه نیازمند یاری و کمک خیرین با اهدای زمین هستیم، تصریح کرد: 300 میلیون ریال برای بازسازی این منزل اهدایی هزینه شده که خیرین اهدا کرده اند.

وی از وجود 8 موسسه خیریه بزرگ توانبخشی و اجتماعی خبر داد و گفت: این موسسات به افراد بی سرپرست، افراد دارای معلولیت فاقد سرپرست خدمات شبانه روزی ارائه می دهند و 14 خانه نگهداری فرزندان خردسال و کوچک که زیرمجموعه این موسسه های خیریه هستند که لازم است، خیرین و نیکوکاران با اهدای زمین و نیک اندیشی کمک رسانی و همراهی کنند.

وی گفت: نگهداری از کودکان به صورت تفکیک شده و بنابر گروه سنی بوده و شیرخوارگاه عترت نیز در داخل مجموعه بهزیستی به نشانی همدان، میدان بعثت قرار دارد همچنین دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی با شماره تماس 08138243611 در خیابان قهرمانی، پل نیازمند و روابط عمومی 09208171295 آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خانه 4 میلیاردی توسط خیر همدانی برای اسکان کودکان بی سرپرست

اهدای خانه 4 میلیاردی توسط خیر همدانی برای اسکان کودکان بی سرپرست