مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 15:002021-12-27سياسي

جوانان جهادی امروز خلاهای مدیریتی در جامعه را پر کرده اند


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره بر لزوم حمایت از حمایت جوانان مومن و جهادگر از سوی مسئولان، گفت: جوانان به عنوان حلقه های میانی خلاهای مدیریتی پر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر دوشنبه در دیدار با اعضای گروه جهادی حضرت قاسم بن الحسن (ع)، اظهار کرد: امروز جوانان جهادی در محلات مختلف و مستضعف شهر برای حل مشکلات مردم در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز به عنوان حلقه های میانی بسیاری از خلاءهای مدیریتی را پر کرده و وظایف زمین مانده مسئولان را بر دوش گرفته اند، گفت: حمایت از جوانان مؤمن، توانمند و جهادی که از تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کردند وظیفه تمامی مسئولان است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان یکی از وظایف مسئولان در انقلاب اسلامی را شنیدن دغدغه های جوانان انقلابی و جهادی برشمرد و ادامه داد: اگر انتقادی از سوی جوانان بیان می شود از روی دغدغه و دلسوزی و دیدن رنج های مردم است.

وی با تأکید بر حضور میدانی مسئولان در میان مردم، اضافه کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب نشستن و مراوده دائم با مردم و جامعه باید در رأس فعالیت مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام پوریوسفی حمایت از جریانات مردمی فعال را راهکار کلیدی رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف دانست و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان جهادی امروز خلاهای مدیریتی در جامعه را پر کرده اند

جوانان جهادی امروز خلاهای مدیریتی در جامعه را پر کرده اند