مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 14:002021-12-27اقتصادي

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟


کمی بیش تر از یک سال از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول در نسل نهم با ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت رقابت دارد.

البته، شیوع کرونا در دو سال گذشته باعث بروز مشکلات فراوانی در حوزه فناوری شده و به همین واسطه کنسول نسل جدید سونی هم با کندی روند تولید و عرضه مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی رو، پلی استیشن 5 در دو نسخه استاندارد و دیجیتال تولید شده که قیمت آن ها به ترتیب 499 و 399 دلار تعیین شده است.

این کنسول در یک سال گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته و حتی موفق شده در زمینه فروش از نینتندو سوییچ هم پیشی بگیرد؛ کاری که در طول سه سال گذشته هیچ کنسولی موفق به انجام آن نشده بود.

اما مطمئناً شما هم تأیید می کنید آنچه که بیش از همه باعث ارزشمند شدن یک کنسول بازی می شود، بازی های عرضه شده برای آن هستند.

سونی همواره بازی های انحصاری خوبی برای کنسول هایش تولید کرده و این موضوع در مورد پلی استیشن 5 نیز کاملاً صادق است.

با اینکه هنوز یک سال از عرضه این کنسول می گذرد، اما همین حالا هم با تعداد قابل توجهی عنوان نسل جدید بسیار خوش ساخت و با کیفیت روبرو هستیم که می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند.

در ضمن، چند بازی هم از نسل گذشته و حتی دوران پلی استیشن 3 برای این کنسول بهینه سازی و بازسازی شده اند که تجربه آن ها در پلی استیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟