مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:102021-12-27فرهنگي

به تماشای نخ نما خانم بروید


دراماتورژ، طراح و کارگردان نمایش «نخ نما خانم» گفت: این نمایش اقتباسی ازیرما اثر فدریکو گارسیا لورکا است.

اجرای این نمایش به صورت مونولوگ و تک بازیگر با بازی ملینا قدیمی است و از تکنیک های برشت، - دراماتورژ، طراح و کارگردان نمایش نخ نما خانم گفت: این نمایش اقتباسی ازیرما اثر فدریکو گارسیا لورکا است.

اجرای این نمایش به صورت مونولوگ و تک بازیگر با بازی ملینا قدیمی است و از تکنیک های برشت، سایکودرام و المان هایی از کهن الگوها و نشانه هایی از تئاتر را استفاده کرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شجاع زاده گفت: قصه داستان به این شکل است که یرما معشوقه ای به نام ویکتور دارد که به او عشق می ورزد اما بنا به دلایلی شخصیتی به نام خوان وارد قصه می شود و ویکتور را مجبور می کند که از دهکده برود و او را تهدید به مرگ می کند و می گوید که اگر از این دهکده نرود اتفاقات بدی برایش می افتد.

ویکتور مجبور می شود گله اش را به خوان بفروشد و یرما ناگزیر به عشق اجباری تن می دهد و با شخصیتی که حالت مالک و ارباب رعیتی در روستا دارد ازدواج می کند.

بعد از چند سال یرما از زندگی روزمره خسته می شود و از خوان درخواست بچه می کند و خوان قبول نمی کند و می گوید بچه مزاحمت ایجاد می کند و بهتر است که ما بچه نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تماشای نخ نما خانم بروید

به تماشای نخ نما خانم بروید