مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:052021-12-27اقتصادي

بازار مبل فروشان اهواز تحت تاثیر نمایشگاه های فصلی


نایب رییس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی دهند و به سمت نمایشگاه های فصلی سوق پیدا کرده اند که این موضوع، - شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

شهرام صفاریان در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازار مبل اهواز و پیش بینی میزان فروش در آستانه عید نوروز اظهار کرد: قیمت مبل و اجناس مرتبط با آن، نسبت به تابستان سال جاری تاکنون حدود 25 درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر نیز با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، نمی توان وضعیت خرید و فروش مبل زا در آستانه عید نوروز پیش بینی کرد و باید منتظر وضعیت بیماری در آن مقطع زمانی ماند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مبلمان و استقبال مردیم از این نمایشگاه‎ها افزود: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی دهند و به سمت نمایشگاه های فصلی سوق پیدا کرده اند که این موضوع، شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: زمانی که نمایشگاه های مبل برپا می شوند، بازار اصناف مبل فروش کاملا قفل می شود و مراجعه خریداران به این اصناف ، به صفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مبل فروشان اهواز تحت تاثیر نمایشگاه های فصلی

بازار مبل فروشان اهواز تحت تاثیر نمایشگاه های فصلی