مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:002021-12-27سياسي

چادرنشینی خانواده اراکی دو ماهه شد/اعاده دادرسی به داد اهالی محله جهرم می رسد؟


چهارم آبان بود که خانه خانواده نجاتی با حکم تخلیه پلمب شد و این خانواده که تا آنروز فکر می کردند خانه دارند، بدون سرپناه ماندند و از همان روز تصمیم گرفتند چادری مقابل این خانه نصب کرده و در آن زندگی کنند تا تکلیف شان روشن شود.

- ایسنا/مرکزی چهارم آبان بود که خانه خانواده نجاتی با حکم تخلیه پلمب شد و این خانواده که تا آنروز فکر می کردند خانه دارند، بدون سرپناه ماندند و از همان روز تصمیم گرفتند چادری مقابل این خانه نصب کرده و در آن زندگی کنند تا تکلیف شان روشن شود.

صبح روز هشتم آبان تعدادی از مردم محله جهرم اراک مقابل درب استانداری مرکزی و پس از آن در خیابان محل سکونت شان تجمع کردند که مبادا اتفاقی که برای همسایه شان رخ داد گریبانگیر آنها نیز بشود.

یکی از اهالی آن روز گفت: ورثه آقای غلامعباس محمدی ادعای مالکیت برخی از پلاک های این محله ها را دارند.

پدرم بیش از 30 سال پیش زمین این ملک را به صورت قولنامه ای خریداری کرده و اکنون این افراد مدعی شده اند که مالک هستند و سند آنها 5 سال پیش صادر شده است.

سوال اینجاست که قولنامه 35 سال پیش ارجحیت دارد یا سند 5 سال پیش ؟ 10 روز پیش با حکم تخلیه ظرف دو روز وسایل منزل ما را لیست کرده و ما را از خانه بیرون کردند، همه جا قانون حداقل فرصت10 روزه برای تخلیه می دهد اما منزل ما ظرف دو روز پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادرنشینی خانواده اراکی دو ماهه شد/اعاده دادرسی به داد اهالی محله جهرم می رسد؟

چادرنشینی خانواده اراکی دو ماهه شد/اعاده دادرسی به داد اهالی محله جهرم می رسد؟