مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:552021-12-27سياسي

تجلیل از بانوی نخبه قرآنی مازندران در بابلسر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در منزل زهرا پورطهماسب نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از این بانوی نخبه قرآنی تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با حضور در منزل زهرا پورطهماسب نفر اول رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم از این نخبه قرآنی تجلیل کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از این نخبه قرآنی استان مازندران، اظهار کرد: استان مازندران مهد نخبگان قرآنی و فرهنگی است و با وجود میزبانی از امامزادگان از آن به عنوان دیار علویان در کشور یاد می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در جمهوری اسلامی به برکت قرآن کریم، بانوان در مسابقات مختلف شرکت کرده و حائز مقام های ملی و بین المللی می شوند، افزود: اوقاف مازندران طی سال های اخیر در بخش مسابقات قرآن کریم به صورت ویژه به بخش خواهران توجه کرده و همه ساله شاهد کسب عناوین برتر ملی توسط بانوان قرآنی استان هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی استان ضرورت دارد و این انتظار می رود همه دستگاه های مرتبط نسبت به تجلیل از نخبگان قرآنی مازندران اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوی نخبه قرآنی مازندران در بابلسر

تجلیل از بانوی نخبه قرآنی مازندران در بابلسر