مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:552021-12-27اقتصادي

تاثیر حذف مالیات بر خرید و فروش طلا


رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اهواز گفت: مقرر شده است که از 13 دی ماه مالیات بر ارزش افزوده از کل قیمت طلا برداشته شود و تنها برای اجرت و سود محسوب شود؛ - این موضوع تاثیر بسزایی بر خرید و فروش طلا خواهد داشت.

عبدالرحمن ذهبی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت طلا در بازار اهواز اظهار کرد: بازار طلا به دلیل نوسانات، رونق آنچنانی و وضعیت خوبی ندارد و سوت و کور شده است.

وی افزود: به دلیل بالا بودن قیمت طلا و نوسانات آن، خرید و فروش طلا محدود و تقریبا به خرید عروس و دامادها آن هم طلاهای سبک وزن خلاصه شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اهواز گفت: قیمت سکه امامی حدود 12 میلیون و 800 تومان و هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 300 هزار تومان است.

ذهبی زاده در خصوص خرید و فروش طلاهای تقلبی نیز گفت: این اتفاقات ممکن است به صورت انگشت شمار در سال اتفاق بیفتد اما تحت هر شرایط، همکاران ما وضعیت اصل یا تقلبی بودن طلا را کنترل می کنند و حتی در صورت اصل بودن طلا، اگر فروشنده فاکتور نداشته باشد طلافروش از وی خرید نمی کند.

وی درخصوص مالیات خرید و فروش طلا افزود: مقرر شده است که از 13 دی ماه مالیات بر ارزش افزوده از کل قیمت طلا برداشته شود و تنها برای اجرت و سود محسوب شود؛ این موضوع تاثیر بسزایی بر خرید و فروش طلا خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر حذف مالیات بر خرید و فروش طلا

تاثیر حذف مالیات بر خرید و فروش طلا