مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:352021-12-27سياسي

پیست موتورسنگین رفسنجان هرچه سریعتر راه اندازی شود


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حوادث دلخراشی که از ناحیه موتورهای سنگین رخ می دهد، ضرورت دارد هرچه سریعتر پیست موتورسنگین شهرستان رفسنجان راه اندازی شود.

- حجت الاسلام حسین جلالی در خصوص حوادث دلخراش ناشی از موتورهای سنگین در رفسنجان که یکی از دلایل اصلی آن نبود پیست موتورسنگین است، اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم شهرستان برای جوانان پیست موتورسنگین است که از روزهای قبل از نمایندگی این دغدغه را داشتم و بارها به مسؤولان متذکر شدم که هرچه زودتر این پیست را برای جوانان شهرمان فراهم کنید، که متأسفانه این مسأله به علل مختلف جدی گرفته نشد و تاکنون شاهد چندین حادثه دلخراش بودیم.

وی با بیان اینکه در شهرها و استانهای دیگر مکانی ویژه نگهداری و حرکات نمایشی این موتورها در نظر گرفته شده و از تردد در سطح شهر جلوگیری می کنند، تصریح کرد: رفسنجان هم با توجه به استقبال زیاد جوانان، وجود تعداد زیاد موتورسنگین و علاقه سایر شهروندان نسبت به این موضوع، ضرورت داشت چنین مکانی فراهم شود.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: الحمدالله بعد از نامه نگاری هایی که انجام دادیم که صنایع مس در حوزه مسؤولیت های اجتماعی خود در این زمینه ورود کند، اقدامات اولیه و بررسی در خصوص جانمایی پیست صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست موتورسنگین رفسنجان هرچه سریعتر راه اندازی شود

پیست موتورسنگین رفسنجان هرچه سریعتر راه اندازی شود