مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:252021-12-27بين الملل

ایران و بی بی سی متهم به یهودستیزی شدند


اتهام یهودستیزی غالبا از سوی لابی های طرفدار رژیم اسراییل به عنوان یک اهرم انگ زنی به منتقدان و مخالفان اسراییل مورد استفاده قرار می گیرد.

- اتهام یهودستیزی غالبا از سوی لابی های طرفدار رژیم اسراییل به عنوان یک اهرم انگ زنی به منتقدان و مخالفان اسراییل مورد استفاده قرار می گیرد.

شبکه خبری بی بی سی انگلیس در کنار ایران و گروه فلسطینی حماس از نگاه یک موسسه حقوق بشری یهودی در آمریکا، در صدر لیست سالانه 10 یهودستیز بزرگ جهانی در سال 2021 قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از دیلی میل ، مرکز حقوق بشر یهودی سیمون وسنتال مستقر در لس آنجلس آمریکا که همه ساله لیست 10 یهودستیز بزرگ دنیا را منتشر می کند؛ برای سال 2021 لیست 10 یهودستیز بزرگ سال را منتشر کرده که در این لیست نام شبکه خبری بی بی سی انگلیس پس از ایران و گروه حماس در رده سوم قرار گرفته است.

گفتنی است اتهام یهودستیزی غالبا از سوی لابی های طرفدار رژیم اسراییل به عنوان یک اهرم انگ زنی به منتقدان و مخالفان اسراییل مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره لیست امسال، خاخام ماروین هیر رییس مرکز سیمون ویسنتال به نشریه میل آن ساندی انگلیس گفت: مردم ممکن است از دیدن بی بی سی در فهرست ما متعجب شوند، اما تصمیم برای قرار دادن بی بی سی در رتبه سوم پس از ماه ها بحث و گفت وگوی فشرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و بی بی سی متهم به یهودستیزی شدند

ایران و بی بی سی متهم به یهودستیزی شدند