مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:002021-12-27سياسي

بیت الاحزان مرکزی برای پرورش پویش گران قرآن است


به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بیت الاحزان با تمرکز بر فعالیت های قرآنی، تلاش دارد تا با پرورش پویش گران قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه کند.

- حمیدرضا قانعی دوشنبه 6 دی در آیین گشایش موسسه فرهنگی هنری بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان کوهچنار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری قرآن را بزرگترین اثر هنری دانسته اند، گفت: یکی از وظایف بسیار مهم ما ترویج فرهنگ قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: راه اندازی بیت الاحزان با تمرکز بر فعالیت های قرآنی، تلاش دارد تا با پرورش پویش گران قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه کند.

حجت الاسلام حدائق، استاد حوزه و دانشگاه نیز که در این مراسم گفت: کارهای نیکو برای کسانی که آن را انجام می دهند، حُسن است.

او با بیان اینکه خداوند پیامبر خود را برخاسته از مردم، در بین مردم و با مردم می داند، یادآور شد: مسئولی که پشت در بسته می ماند، باید در مسئولیت خود تجدیدنظر کند.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیم، امام جمعه کوهچنار نیز گفت: اگر حضرت زهرا بقعه و بارگاهی ندارد، مردم در گوشه گوشه این کشور به نام و یاد او، کارهای بزرگی همچون همین بیت الاحزان را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت الاحزان مرکزی برای پرورش پویش گران قرآن است

بیت الاحزان مرکزی برای پرورش پویش گران قرآن است