مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 04:352021-12-27اجتماعي

اصفهان در محاصره 42 مخاطره/ ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 53 مخاطره در کشور سابقه وقوع داشته که از این تعداد 42 مخاطره در استان اصفهان سابقه وقوع داشته است.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به 5 دی ماه سالروز وقوع زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله اظهار داشت: در استان اصفهان برنامه پاسخ به بحران را تهیه و به همه دستگاه ها ابلاغ کرده ایم، برنامه ها و مانورهای عملیاتی در استان با هدف آمادگی در برابر حوادث برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه 53 مخاطره در کشور سابقه وقوع داشته که از این تعداد 42 مخاطره در استان اصفهان سابقه وقوع داشته است، افزود: حوادثی مانند خشکسالی، سیلاب های فصلی، آلودگی هوا، بیابان زایی و خیزش کانون های گرد و غبار، فرونشست زمین، تصادفات جاده ای و زلزله از جمله حوادثی هستند که در استان سابقه وقوع داشته است.

شیشه فروش با بیان اینکه در استان اصفهان طرح خطرپذیری آماده و به دستگاه ها ابلاغ شده است، گفت: پهنه بندی خطرپذیری زلزله و فرونشست زمین مطالعات آن در اصفهان در حال انجام است، همچنین طرح جامع و هدایت و جمع آوری آب های سطحی برای پیشگیری از سیلاب با همکاری شهرداری و دانشگاه در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در محاصره 42 مخاطره/ ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان

اصفهان در محاصره 42 مخاطره/ ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز استان