مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 15:252021-12-26ورزشي

نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم


سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است تیمش به دلیل پشت سرنگذراندن نیم فصل خوب در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما در نیمه دوم به هماهنگی بهتری رسیدند و پیروزی میدان شدند.

- محمد کشاورز، امروز (یکشنبه 5 دی ماه) پس از برتری 3 برصفر تیمش در دربی اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، به ویژه در نیمه دوم در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم و دلیل آن این بود که ما نیم فصل خوبی را پشت سرنگذاشته بودیم و بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

وی افزود: در نیمه اول بازیکنان تیم به خوبی نمی توانستند یکدیگر را در زمین پیدا کنند؛ اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و مدیریت بازی در اختیار تیم ما بود و پاسکاری های خوبی انجام شد.

سپاهان تیم سخت کوشی است و ضمن احترام بسیار زیادی که برای سپاهان قائل هستم؛ اما تیم ما مستحق این پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص اعتراض به داوری گفت: سعی کردیم در آرامش کار خود را انجام دهیم و در کار داوری دخالت نکنیم، اما زمانی که ما با آرامش کار می کنیم انتظار داریم تیم های دیگر نیز این گونه رفتار کنند و به دنبال امتیاز گرفتن با فشار بر روی داور نباشند، افضل و باغبانباشی از اساتید من هستند و استخوان خورد کرده فوتسال هستند و من برای آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم

نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم