مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:452021-12-26سياسي

شب خاطره «فاتح دل ها» در تبریز برگزار می شود


رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری سی ویکمین آیین شب خاطره با عنوان «فاتح دل ها» در تبریز خبر داد.

- ، سیدمحمدحسین بلاغی ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در آستانه اربعین شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم شهید صمد فاتح نژاد، سی ویکمین آیین شب خاطره حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با عنوان فاتح دل ها فردا (دوشنبه) در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: در این آیین که روز دوشنبه (ششم دی ماه) رأس ساعت 15 در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می شود، فرماندهان، همرزمان و خانواده شهید فاتح نژاد خاطره گویی می کنند.

رییس حوزه هنری استان در ادامه اظهار کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این آیین، پرتره شهید فاتح نژاد، طراحی و رونمایی می شود.

بلاغی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: همچنین در حاشیه برگزاری این آیین، نمایشگاه عکس عروج نشسته در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان افتتاح می شود.

گفتنی است، شهید فاتح نژاد، جانباز 70 درصد در مبارزه با نیروهای تکفیری بر اثر انفجار تانک و اصابت ترکش قطع نخاع و جانباز شده بود که نهم آذرماه امسال به دیدار حق نائل و به شهادت رسید.

جانباز مدافع حرم صمد فاتح نژاد خواجه ، متولد 28 اردیبهشت 1361 در 12 اسفند 1393 در تکریت عراق بر اثر اصابت موج انفجار و ترکش به درجه رفیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره «فاتح دل ها» در تبریز برگزار می شود

شب خاطره «فاتح دل ها» در تبریز برگزار می شود