مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:352021-12-26سياسي

پیاده راه سازی اولویت نخست برنامه های شهرداری کرمانشاه است


پیاده راه سازی و ایجاد فضای های مکث به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه،  امیر رحیمی اظهار داشت: پیاده راه سازی و ایجاد فضای های مکث به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا اقداماتی در حوزه عمرانی منطقه هشت شهرداری کرمانشاه اجرا شده است که در مناطق دیگر نیز عملیاتی خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پیاده راه بلوار صدرا حد فاصل میدان پردیس تا میدان آزادگان یکی از این اقدامات صورت گرفته است که برای مبلمان شهری با متراژ 850 متر مربع و اعتبار 270 میلیون ریال اجرا شده است.

رحیمی، بلوار متخصصین به متراژ 1300 متر مربع برای مبلمان شهری و با امکانات روشنایی و مسیر پیاده روی معلولان و با اعتبار 380 میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات عمرانی در سطح منطقه هشت اعلام کرد.

وی در ادامه به اجرای عملیات پیاده راه سازی در شهرک زیباشهر در 2 فاز شامل مبلمان شهری و روشنایی با متراژ 1400 اشاره کرد و گفت: این عملیات با اعتبار 430 میلیون ریال صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه، مکث شهری در ظلع شمالی میدان جمهوری اسلامی با متراژ 300 مترمربع و اعتبار 130 میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه سازی اولویت نخست برنامه های شهرداری کرمانشاه است

پیاده راه سازی اولویت نخست برنامه های شهرداری کرمانشاه است