مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:552021-12-26فرهنگي

بازدید قادر آشنا و دبیر تئاتر فجر از دبیرخانه «سردار آسمانی»


مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از دبیرخانه جشنواره «سردار آسمانی» بازدید کردند.

- مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از دبیرخانه جشنواره سردار آسمانی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال آینده قطعاً این جشنواره بین المللی خواهد بود و امید داریم با مشارکت و حمایت های اداره کل هنرهای نمایشی شاهد برگزاری مطلوب و میزبانی شایسته این رویداد باشیم.

در ادامه سید وحید فخر موسوی دبیر سومین جشنواره سردار آسمانی گفت: به جاست که از دست اندرکاران و متولیان ادور گذشته این جشنواره تقدیر کنم و خوشحالم که اعلام کنم آثار قابل قبول و با کیفیتی چه از نظر کمی و کیفی به جشنواره ارسال شده است.

با رایزنی ها و توافقاتی که در استان کرمان و با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و نهادهایی مربوطه انجام دادیم بنا داریم تا با اجرای آثار برگزیده موجی فراگیر در سراسر کشور ایجاد کنیم که ان شاءالله با مساعدت و حمایت اداره کل هنرهای نمایشی در آینده شاهد این رویداد باشیم.

بنده بسیار به اجراهای این جشنواره چه از لحاظ تعداد و چه از منظر کیفیت خوشبین هستم و امید دارم شاهد جشنواره ای در تراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید قادر آشنا و دبیر تئاتر فجر از دبیرخانه «سردار آسمانی»

بازدید قادر آشنا و دبیر تئاتر فجر از دبیرخانه «سردار آسمانی»