مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:402021-12-26اجتماعي

شش مخاطره اصلی استان اصفهان چیست؟


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خشک سالی و کم آبی، فرونشست زمین، آلودگی هوا، گردوغبار، تصادفات جاده ای و حریق را بیشترین مخاطرات اتفاق افتاده در استان اعلام کرد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت 5 دی ماه، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، از تدوین طرح خطرپذیری استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: امروز طرح های مطالعاتی در شهر اصفهان با همکاری شهرداری و مراکز علمی و مطالعاتی در حال انجام است.

طرح پهنه بندی فرونشست زمین و تعیین نرخ آن در شهر اصفهان، پهنه بندی خطر لرزه ای و زلزله در استان، ارزیابی ایمنی حریق در بازار و ابنیه تاریخی، هدایت و جمع آوری روان آب های سطحی و پیشگیری و کنترل سیل در شهر اصفهان از جمله این طرح ها است.

وی با اشاره به نام گذاری 5 دی ماه به عنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای و هم زمان با سالروز وقوع زلزله بم در سال 82، گفت: هدف از این نام گذاری ارتقا آگاهی جامعه برای پیشگیری و کنترل حوادث و رعایت اصول ایمنی در هر بخش است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از وقوع بسیاری از حوادث می توان پیشگیری کرد، اما برخی حوادث نیز اجتناب ناپذیر است، گفت: حوادث طبیعی مثل زلزله اتفاق می افتد، اما با ساخت وساز ایمن و آموزش های ویژه می توان شاهد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش مخاطره اصلی استان اصفهان چیست؟

شش مخاطره اصلی استان اصفهان چیست؟