مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:352021-12-26سياسي

دیدار مردمی نمایندگان مجلس و معاون فرماندار تهران در منطقه13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، در این دیدار مردمی، علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، - جلسه ملاقات مردمی نمایندگان مجلس، شهردار منطقه13، معاون فرماندار تهران با شهروندان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات عمرانی منطقه13 در مسجد امام صادق (ع) خیابان دماوند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، در این دیدار مردمی، علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس آرام معاون فرماندار تهران، دکتر علی احمدی شهردار منطقه13، یزدیان مدیرعامل آبفای منطقه2 تهران، رییس آموزش و پرورش منطقه، رییس کلانتری 128 تهران نو و.

در مسجد امام صادق (ع) ناحیه4 حاضر شده و به مسائل شهروندان این منطقه رسیدگی کردند.

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه13 در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، در سخنانی از مساجد به عنوان بهترین پایگاه پیوند مردم و مسئولین یاد کرد و افزود: طی دوماه حضورم در این منطقه، به همراه مسئولین در 13مسجد حضور یافته ایم و از این پایگاه به مسائل محله و شهروندان رسیدگی شده است.

او ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی این منطقه گفت: توافقات خوبی در خصوص آزادسازی 11هکتار از اراضی ساصد در جهت جبران کمبود سرانه های منطقه صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی نمایندگان مجلس و معاون فرماندار تهران در منطقه13

دیدار مردمی نمایندگان مجلس و معاون فرماندار تهران در منطقه13